Dag 2 - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Juultjeinathene - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Juultjeinathene - WaarBenJij.nu

Dag 2

Blijf op de hoogte en volg

13 Januari 2015 | Griekenland, Athene

Nou vandaag dus mn eerste opdracht!! Mn wekker ging om kwart over zeven en mn calltime was 8;30 om 8 uur ging ik weg bij mn appartement met mn portfolio en hakken ook mee want ik dacht als ik op tijd klaar ben dan moet ik vast nog een casting doen, want ik wist van jorien dat er van 6 tot 7 een casting was voor iets met bruidsjurken en die wilde ik heel graag doen^^ het was ongeveer 20 minuten lopen en na wat zoeken kwam ik prima op tijd aan. Ik was er als eerste samen met de fotograaf, kwartiertje later de visagiste/hairstylist, rond half 11 de client met de kleren voor de catalogus. Echt megaveel kleren, het waren een stuk of 40 outfits(!) Gelukkig waren bij elke outfit maximaal 12 foto's, dus het ging allemaal sneller dan ik had verwacht! Kleren waren wel oké en zAten gelukkig comfortabel. Ik was rond 5 uur klaar en toen ik mn bureau belde om te zeggen dat ik klaar vertelde ze dat ik inderdaad nog naar de casting van de bruidsjurken moest JEEJ snel met Google maps gekeken hoe ik moest gaan. Gelukkig was het op loopafstand. 20 minuten lopen, door Plaka en nog een shoppingcenter wijk, zeker geen straf. Ik stuurde jorien een berichtje dat ik naar de casting ging en zij was er ook nog niet geweest en was ook onderweg. Voor het gebouw waar de casting was vonden we elkaar weer en konden we samen terug naar huis lopen, onderweg nog. Even langs de supermarkt geweest en toen we thuis kwamen lekker gekookt. Morgen weer 3 casting s gelukkig weer allemaal met jorien en de eerste pas om twaalf uur dus de wekker gaat niet vroeg, lekka. Nu lekker slapen:))))) Oohja ik mocht 1 van de outfit s meen er:)))) Ik ga proberen om een foto bij te voegen, geen idee of het lukt

  • 14 Januari 2015 - 12:05

    Jany:

    hallo die Juultje,
    Wat leuk om je zo te kunnen volgen!
    Fijn om nu al een werk opdracht te hebben!
    Is Athene leuk en wat fijn dat je samen met een meisje dingen kunt doen ook fijn toch zeker om samen te kunnen koken en eten, gezellig!
    Veel succes en een dikke kus Jany

  • 15 Januari 2015 - 19:49

    Sjokodaantje:

    Hoi Julia!
    Hard werken dus, begrijp ik. Ik moet er niet aan denken: 41 keer aan-en uitkleden op één dag ;-)!! :-)
    Leuk dat je een outfit mocht meenemen.xtc, Daan

  • 15 Januari 2015 - 19:54

    Sjokodaantje:

    xxx, natúúrlijk idiote autocorrectie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Mijn eerste reis

,

Recente Reisverslagen:

21 Januari 2015

Weekend

17 Januari 2015

Dag 5

16 Januari 2015

Dag 3 en 4

13 Januari 2015

Dag 2

12 Januari 2015

Dag 1

Actief sinds 12 Jan. 2015
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 2244

Voorgaande reizen:

12 Januari 2015 - 06 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: