Weekend - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Juultjeinathene - WaarBenJij.nu Weekend - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Juultjeinathene - WaarBenJij.nu

Weekend

Blijf op de hoogte en volg

21 Januari 2015 | Griekenland, Athene

Weekend, geen casting s dus lekker tijd om uit te rusten. Er blijkt dus echt in de straat naast het hotel een groente en fruit markt te zijn elke zaterdag ochtend. Dus daar hebben we van alles gehaald en de rest van de dag op het dak terras opgegeten. Ik kreeg nog een mailtje van bureau dat ik direct dag erna een test shoot heb dus op tijd naar bed. De shoot was er leuk en ik heb s middags nog even geslapen en daarna zijn we uit eten gegaan

  • 22 Januari 2015 - 19:45

    Rebec:

    Haha ah schatie!X

  • 23 Januari 2015 - 15:34

    Jany :

    hallo Juultje,
    Hoe is het in het Griekse? Beter weer als hier hoop ik, vanmorgen vielen er watsneeuw vlokjes!
    Wat leuk dat je de opdracht van de bruids jurken hebt gekregen, nu nog een bruidegom!!!!!
    Ik mis een paar dagen berichtjes van je, ik vind het leuk om je zo te kunnen volgen, maar je zal nog wel iets anders te doen hebben dan stukjes schrijven!
    Dikke kus!xxxxx

  • 29 Januari 2015 - 18:42

    Anne:

    Hoi Julia!
    Ik vroeg me af hoe het met je ging in het verre Griekenland! Het lijkt me enig om nog eens een blogje van je te lezen.
    Nou veel plezier nog he!
    Toedels

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Mijn eerste reis

,

Recente Reisverslagen:

21 Januari 2015

Weekend

17 Januari 2015

Dag 5

16 Januari 2015

Dag 3 en 4

13 Januari 2015

Dag 2

12 Januari 2015

Dag 1

Actief sinds 12 Jan. 2015
Verslag gelezen: 853
Totaal aantal bezoekers 2242

Voorgaande reizen:

12 Januari 2015 - 06 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: