Dag 1 - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Juultjeinathene - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Juultjeinathene - WaarBenJij.nu

Dag 1

Blijf op de hoogte en volg

12 Januari 2015 | Griekenland, Athene

Haallooo! Ik ga even over mn eerste dag hier en gister vertellen, verwacht geen goed lopend verhaal want daar ben ik heel slecht in haha. Tijdens het boarden ontmoette ik heel toevallig een ander Nederlands meisje (jorien)dat ook bij hetzelfde bureau hier modellen werk ging doen! Zaten helaas niet naast elkaar in vliegtuig, nadat we geland waren samen onze bagage opgehaald en een taxi gedeeld naar ons hotel en nu delen we een kamer echt super gezellig! We waren rond 10 uur in ons appartement, onze spullen uitgepakt thee gedronken even nar het dakterras gegaan met uitzicht op de akropolis En daarna gaan slapen. Kamer is simpel met twee bedden en een badkamer gedeelde keuken. Verderop zit nog een Nederlands meisje maar bij een ander bureau. Deze ochtend naar het bureau, kwamen voor het hotel nog een Zweeds en Litouws meisje tegen, dus met zn vieren naar bureau onderweg nog Grieks simkaart gekocht. Iedereen op het bureau is aardig. Eleni en Angeliki gaan over opdrachten en casting s. Nelly is de big boss. Boek met foto's geregeld om mee te nemen naar casting s . Om en om moesten we allemaal even met nelly praten . Tegen mij zei ze dat ik vrolijker moest zijn, tegen jorien dat ze haar haar moest laten verven haha. Oké op naar casting 1 met jorien, met de metro ging prima en de bus ook met hulp van de buschauffeur. Daar kwamen we Hiltsje tegen, superleuk! Hiltsje is een meisje dat ik al ken vanuit Fresh, ze bleek dezelfde casting als wij te hebben dus zijn met zn drieën naar de volgende casting gegaan. Ook goed te vinden met Google maps! derde casting op loopafstand van tweede. Terwijl we erheen liepen werd ik gebeld door eleni dat ik geboekt was voor de tweede casting!!! Het is voor een catalogus van een kledingmerk. De shoot is morgen en ik moet er om half 9 al zijn;o na derde casting nog even langs bureau. En daarna boodschappen gedaan, er zit een supermarkt op nog geen vijf minuten lopen dus dat is fijn! Daarna zijn we ergens wat gaan eten want we waren helemaal gesloopt van de eerste dag. Ik zal morgen ook wel flinke spierpijn hebben. Want er zijn hier super veel trappen en heuvels. Toen we net thuis kwamen werd ik gebeld door nelly dat ze trots op mij was dat ik op mn eerste dag al een opdracht heb geboekt. Nu lekker slapen, morgen vroeg op!!

  • 13 Januari 2015 - 00:06

    Kyorie:

    Hoooi Juul!

    Heel leuk dat ik je nu ook via deze weg kan volgen, aangezien ik wel van lezen hou,
    weer een bezigheid erbij!:) Meteen een goed begin in Athene met je eerste opdracht yay!
    Op naar de volgende opdracht en een nieuw verhaaltje.. heel veel plezier nog& succes voor morgen.

    Liefs en kusjes van mij en Timmie X

  • 13 Januari 2015 - 01:08

    Sjokodaantje:

    Hoi Juultjeinathene, dat klinkt allemaal reuze gezellig. Zo te horen zal je niet om gezelschap verlegen zitten. Dat is fijn om te weten. Succes met je shoot morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Mijn eerste reis

,

Recente Reisverslagen:

21 Januari 2015

Weekend

17 Januari 2015

Dag 5

16 Januari 2015

Dag 3 en 4

13 Januari 2015

Dag 2

12 Januari 2015

Dag 1

Actief sinds 12 Jan. 2015
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 2250

Voorgaande reizen:

12 Januari 2015 - 06 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: