Dag 3 en 4 - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Juultjeinathene - WaarBenJij.nu Dag 3 en 4 - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Juultjeinathene - WaarBenJij.nu

Dag 3 en 4

Blijf op de hoogte en volg

16 Januari 2015 | Griekenland, Athene

Beter laat dan nooit! Derde dag was erg druk dus ik was aan het eind te moe om nog wat te schrijven. Het begon met 4 casting s en na de eerste kwam daar nog 1 bij dus moesten we heel snel zijn, maar omdat alles hier best ver uit elkaar ligt waren we de rest van de dag overal een half uur te laat. Goed na de laatste casting waren we allemaal heel moe ( jorien Olga uit Oekraïne, Julie uit Noorwegen en ik) en toen werd ik gebeld dat ik nog een casting had:0 dus ik daarheen kwam gelukkig een bureau genootje tegen onderweg. En toen we aan het wachten waren kwamen er nog een groep meiden binnen. En daartussen zat quirine een huisgenootje uit new york!! Dus dat was super gezellig! Toen werden eleonara(bureau genootje) gebeld dat we nog een casting hadden en dat Julie bij het metro station op ons wachtte. Nou uiteindelijk waren we pas half 9 pas thuis. Maar jorien had al gekookt dus ik kon gelukkig gelijk eten , echt superlief! 4e dag 3 casting s en de laatste daarvan van 2-3 dus wij supersnel en kreeg Olga mega blaren en moest ze andere schoenen kopen. Gelukkig zitten hier bijna in elke straat schoenenwinkel s , maar nu moesten we wel langzamer lopen, maar uiteindelijk toch gered om 2 waren we klaar!! Toen we moesten we naar het agency voor polaroids. 3 uur klaar en we dachten allemaal dit kan niet en Jaa hoor om 7 uur nog een casting haha. Gelukkig kwartiertje lopen vanaf het hotel dus gekookt en daarna op pad gegaan. Daarna met Julie en jorien nog even de stad ingegaan want alle winkels zijn hier open tot 9 uur!

  • 16 Januari 2015 - 20:07

    Becci:

    Aaah wat super leuk!!! Klinkt als een sport opzichhahah. Fijn dat julliehet zo leuk hebben!

    Ik denk aan je hoor tutiee. Doeiiiiiii xoxoxo

  • 16 Januari 2015 - 21:12

    Noya En Mishka:

    Noya en Mishka hopen dat je wel in de vensterbank mag liggen na zo'n drukke dag.. ;-)!

  • 17 Januari 2015 - 22:54

    Kyorie:

    Haha arme Juul, je hebt het er maar druk mee met al die castings achter elkaar.
    Gelukkig heb je het naar je zin en wordt er goed voor je gezorgd! Ik zag dat je lekker weer daar hebt dus wat wil je nog meer, dat maakt het lopen naar de castings minder erg.

    Kussiesss uit het zielige Nederland haha X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Mijn eerste reis

,

Recente Reisverslagen:

21 Januari 2015

Weekend

17 Januari 2015

Dag 5

16 Januari 2015

Dag 3 en 4

13 Januari 2015

Dag 2

12 Januari 2015

Dag 1

Actief sinds 12 Jan. 2015
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 2248

Voorgaande reizen:

12 Januari 2015 - 06 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: